//
now reading...
English, Gestión del conocimiento, Gestión e innovación

The basics of KM

It takes a computing student to underline something that gets forgotten in the 2.0 feeding frenzy. Here, Anupom takes the trouble to remind us:

  • KM is meant to improve business efficiency. Period.
  • It starts with the basics: documenting processes, documenting applications, documenting code, documenting decisions. Explaining what is what and why it’s so, in a way that the next person can use to lower the learning curve… and turning work done into reusable materials, modern-day productive capital.

That is not the whole story, but it’s the core of the story.

Comentarios

Un comentario en “The basics of KM

  1. Certainly, certainly. do you know “Innovación y Gestión del Conocimiento” (2006)? You can find at robertocarballo.com. Thanks, Roberto Carballo

    Publicado por Roberto Carballo | julio 10, 2007, 6:22 am

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: